ashleyomtzigt.reismee.nl

Onderweg naar huis

Hey!

Ik heb 4 weken in Bedourie in het hotel gewerkt. Er wonen daar ongeveer 140 mensen en de meesten van hun werken voor de gemeente en moeten doordeweeks ergens werken en daar blijven ze dan ook kamperen.
Het werk in het hotel was erg leuk. De eerste twee weken werkte ik in de keuken. Moest ik 's morgens van 9 tot 12 ongeveer het eten voorbereiden voor die avond en dan in de avond moest ik van 5 tot 8/half 9 werken.
Er waren 2 meiden uit Canada die ook in het hotel werkten, maar die voerden niks uit. Er was een avond dat ze een discussie hadden met me baas en de volgende ochtend waren ze vertrokken. Er was dus niemand in de bar.... Dat heb ik uiteindelijk overgenomen.
Niet veel later kwam Mary in het hotel werken. Zij heeft er al eerder gewerkt en met haar was ik in Darwin in dezelfde kamer, zij heeft me ook Jim zijn nummer gegeven.
Ik heb ook een 3x kamers moeten schoonmaken, toen de schoonmaakster er niet was en ook heb ik op het vliegveld gewerkt.
We moesten eerst de boardingpassen uitschrijven en als het vliegtuig eraan kwam naar het vliegveld rijden. Daar moesten we alle bagage wegen en dat doorbellen naar het hoofdkantoor. En als laatste moesten we de babage in het vliegtuig doen! Is wel een leuke ervaring geweest om dat te doen!

Me baas heeft een eigen vliegtuig, met hem heb ik ook een vlucht gemaakt. Was wel erg leuk om in een heel klein vliegtuig te zitten!
Hij heeft een paar hele scherpe bochten gemaakt, dat we echt op zijn kant hingen en als die iets dacht te zien op de grond ging die heel stijl naar beneden met het vliegtuig om het van dichtbij te zien.

16 Augustus ben ik weg gegaan bij het hotel. Toen ben ik naar Brisbane voor 2 dagen geweest. Was opzich wel leuk, maar niet veel bijzonders.
Daarna ben ik 2 dagen naar Byron Bay gegaan. Dat vond ik wel een leuke stad!
Toen ben ik zaterdag op zondagnacht met de trein naar Sydney gegaan. Daar kwam ik om 7 uur in de ochtend aan.
Daar was Giulia (van de boerderij waar ik gewerkt heb). Met haar, haar man en de kinderen ben ik naar haar ouders gegaan en daar gelunchd. Toen zijn we naar Dungog gegaan waar zij woont. De volgende dag hebben we wat rondgereden met de auto en in de middag zijn we naar de boerderij gegaan en hebben we daar gegeten. Was leuk om er weer even terug te zijn!

Dinsdagochtend ging ik weer terug naar Sydney en daar ben ik in totaal 2 dagen geweest. Daar heb ik de laatste dingen gedaan en op een rondvaartboot gegaan, waar ik nog een ticket van had.
Woesndagavond had ik afgesproken met Susan, die ken ik van het Alkwin. We hebben wat gedronken in een bar en dat was erg gezellig.

Gisteren ben ik aangekomen in Hong Kong. Ik had een stelletje uit Hong Kong ontmoet in Australie, en daar had ik nog contact mee en we zouden deze week wat afspreken. Toen ik op het vliegveld aankwam hoorde ik ineens me naam, waren ze daar gekomen om me op te halen! Was toch wel een leuke verrassing.
Hier vlieg ik dinsdagochtend vandaan en dan ga ik naar Londen waar me moeder en Jes ook komen! En dan vrijdagmiddag ben ik alweer thuis.....

Foto's komen nog wel! De batterij van me laptop is bijna leeg, dus moet even een wereldstekker kopen.

Reacties

Reacties

yvonne

Lekker hoor dat je weer terug komt!! Goede reis en tot met de kermis dan maar!! Haha!! Dikke kus!! Xxx

Anne-Marie

Nou geniet nog even van die laatste dagen, en een geode reis, en veel plezier met je moeder en Jessica in Londen!
We zien je in de Kwakel.
groetjes van ons!

Eline

Ashley!!!!!!
wat gaat het dan toch snel de laatste weken! kom je volgende week vrijdag alweer thuis?
Je hebt nog veel leuke dingen gedaan, en idd leuk dat je je oude gast gezin van de boerderij nog hebt gezien en dat je daar geweest bent! Ook leuk dat je nu in Hong Kong mensen hebt leren kennen en echt een verrasing dat ze je kwamen halen op het vliegveld.
Lekker met jullie mam en Jessica naar Londen!! blijf je daar dan nog voor een tijdje? Ben daar deze zomer ook geweest met onze Joep en ons pap, was erg leuk!
Meiske, geniet er nog van!!
Tot snel!! ;)

xxxx

yvonne 5

heel veel plezier in london, geniet van je moeder en zus daar. tot ziens bij de kermis.
groetjes van ons allemaal

Natalie

Heeee lieve ash!!! wow wat een verhalen weer nog steeds een beetje jaloers! Zeker lief van dat stel dat ze je op hebben gehaald! Hoelang blijf je dan nog in Londen? We missen je en we zijn blij als het vrijdag is!!!! xxxx

je vadertje

Hey Ashley,

Het zit er bijna op voor je , geniet nog maar je laatste dag in Hong Kong en natuurlijk ook nog even met mama en Jessica, zie vrijdag Yeeea !!!!!!

XXXX

Ashley

Het schiet nu wel op hoor, morgenochtend alweer vliegen! Hoop niet dat ze problemen hebben met me 10kg te veel bagage....
Maar ben in Londen van dinsdagmiddag tm vrijdagmiddag!

je vadertje

Nog een goede vlucht trouwens en succes met je bagage.
Mama en Jessica nemen lege koffers mee dus er kan maar een klein beetje geschopt worden in Londen hahahaha
XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active