ashleyomtzigt.reismee.nl

Bedourie

Hier weer een verslagje!

De foto's van de maand juni staan op internet, ik ga ze niet een naam geven, heeft heeft me al uren in beslag genomen om ze online te zetten.

Maar de vorige keer was ik bij de Great Ocean Road geeindigd. Die heb ik dus gedaan. Dat is een 3-daagse trip van Melbourne naar Adelaide over de Great Ocean Road. Die weg is na de oorlog gemaakt door soldaten die geen werk hadden.
We hadden een kleine groep, 8 mensen + de gids. Ik heb het wel echt supererg naar me zin gehad en mooie/leuke dingen gezien.

Daarna was ik een aantal dagen in Adelaide. Het was een leuke stad, maar er was niet veel te doen. Gelukkig waren er 2 mensen van de tour in hetzelfde hostel als mij, dus dat was wel gezellig.

Na 5 dagen in Adelaide begon me volgende tour. Een 6-daagse tour van Adelaide naar Alice Springs (incl. The Rocks). Hier waren we met een iets grotere groep, maar het was alsnog erg leuk. We gingen 1 nacht ondergronds slapen en de rest van de nachten gingen we kamperen in een swag, een soort van dubbele slaapzak. De eerste nacht was het zelfs kamperen zonder wc's en douches!
We hebben echt alle toeristische dingen gedaan die op de weg van Adelaide naar Alice Springs liggen.

Nu ben ik al 3 weken in Darwin en hier ga ik over iets meer dan een uurtje weg. Het is een superleuke stad en het uitgaan is ook erg goed.
Maaaaar ik heb een baantje gevonden! In Bedourie, noorwest Queensland. Het is echt in een gat, maar na 3 maanden op de boerderij gewerkt te hebben maakt dat niet meer uit.
Ik ga hier in een hotel werken en moet van alles doen. Van schoonmaken, werken in het restaurant/bar tot de receptie.
Hier blijf ik tot half augustus, dan ga ik terug naar Sydney en daarvandaan vlieg ik naar Hong Kong. En dan alweer bijna naar huis toe...

Reacties

Reacties

je vadertje

we horen je wel weer over een paar dagen.
goede reis en doe voorzichtig.
xjes

Mirjam

He Ash, ga nog even super genieten van je laatste paar weken enne dan snel weer terug want we missen je.

Ashley

Voor je het weet ben ik er weer...

yvonne 5

wat maak je toch een hoop mee ashley. heb bewondering voor je. geniet van de laatste weken enne.. de kermis is nog maar 49 nachtjes slapen, of voor jou 48 haha.

je moedertje

ja voor jullie wel maar ik zie haar toch wel 4 nachten eerder nanananana

yvonne

He Ashley zoals ik van de week al zei..... Het gaat nu echt snel. Geniet nog maar even en nog veel plezier!! Xxx

Ashley

Mama, je ziet me maar 3 nachten eerder dan de rest hoor....

Sonja

Klinkt allemaal weer heerlijk wat je meemaakt, geniet er nog maar even van en zeker van het weer, want dat kan alleen maar beter zijn als wat we hier hebben!
Veel plezier nog ff en tot snel!

Sonja

En wat een top foto's!! Alleen die van de slang hoeft niet alsjeblieft!!

ellen

Wat een geweldige reis ben je aan het maken.Prachtige foto's, leuke verhalen. Geniet er nog even van en ook veel plezier in Londen. groetjes Paul Ellen Niels Sjoerd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active