ashleyomtzigt.reismee.nl

nog minder dan 3 maanden....

Jeetje, over 2,5 maand verlaat ik Australie alweer! Dan een paar dagen Hong Kong en Londen en dan ben ik alweer thuis.
Ik ga er nog even van genieten dus!

Me laatste verhaal was toen ik in Sydney was. Ik ben daarna 2 dagen (1 nacht) naar Canberra geweest. Was zoals me al verteld was niet zo veel aan, maar toch wel leuk dat ik er even geweest ben.

Daarna ben ik naar Melbourne gegaan voor ruim een week. Dit is echt een leuke stad en hier heb ik het zeker naar me zin gehad.

Na Melbourneben ik familie van Hans wezen opzoeken, in Warragul, Hallston, Fish Creek en Leongatha.
Eerst ben ik 3 dagen in Warragul geweest bij Debra. Heel gastvrij en heeft me van alles laten zien in de omgeving.

Daarna ben ik twee dagen in Hallston geweest. Op een melkboerderij. Na Hallston ben ik naar een andere melkboerderij gegaan, in Fish Creek. Daar zou ik in principe maar een paar dagen blijven, maar aangezien me tour voor de Great Ocean Road 2x geannuleerd was, ben ik daar in totaal 8 dagen geweest. Wel erg naar me zin gehad.
Ik ben met John en Leah (uit Fish Creek) 's avonds ook met een spotlight op zoek gegaan naar wilde dieren. Veel beter dan een park waar je voor moet betalen.
Ik heb nu koala's, kangaroos, possums, wombats, vossen en nog meer in het wild gezien, en niet in een park waar je er zeker van bent dat je ze ziet. We zijn nu echt op zoek gegaan naar ze, wat een hele ervaring is.

Nu ben ik weer terug in Melbourne. Morgenochtend (om 7 uur!!!!) begint me tour, langs de Great Ocean Road. Heb hier alleen nog maar goede verhalen over gehoord, dus dat moet wel goedkomen.
De tour eindigt in Adelaide en daar blijf ik 6 nachten. Is waarschijnlijk een beetje veel, want het schijnt daar ook niet bijzonder te zijn, maar me tour die ik daarna ga doen begint pas op woensdag.
Dat is een tour die door de outback gaat richting Alice Springs. Dan gaan we naar The Rocks, een bekend rood natuurgebeid, al schijnt het er nu groen te zijn....

Als je meer wilt weten moet je maar even op de website van de tour kijken:
www.groovygrape.com.au
Great Ocean Road & Grampians 3day tour
en
6 Day Rock Patrol Tour

Foto's staan ook weer online.

Reacties

Reacties

je moedertje

Ziet er erg leuk uit...
Zou graag met je mee willen.

Veel plezier

Ashley

Kom maar, dan kan je ook de tours betalen x

je moedertje

hahaha zou het zo doen

Ans Pouw

Wat leuk om weer die natuur en bekende plekken en gebouwen te zien. Ik ga wel met je moeder mee als ze gaat.
Heb je trouwens de pinguins gezien op Phillip eiland, dan kan je die ook toevoegen aan het lijstje wilde dieren

yvonne

heeeeeel veeeeel plezier weer!! dikke kus!!!

Ashley

Hey Ans.
Nee heb de pinguins niet gezien. Vond ik toch wel veel geld!

ben plameijer

hoi ashley niet te veel genieten he. Het mooiste plaatsje op aarde is toch ons mooie kleine kwakeltje .Denk eens aan het polderfeest en de kermis daar moet je toch voor terug zijn !!!!!! veel plezier nog in down under vrgr en liefs van Ben Plasmeijer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active