ashleyomtzigt.reismee.nl

2nd year visa binnen!

Hey!

Ik ben nu weer terug in Sydney na 91 dagen op de boerderij gewerkt te hebben! Wat dus betekent dat ik me 2nd year visa binnen heb.
Ik heb het op de boerderij erg naar me zin gehad en het is een hele ervaring geweest.

Me plan is om donderdag naar Canberra te gaan, de hoofdstad van Australie. Het schijnt er niet veel te zijn, maar ik wil er toch wel een nachtje heen. Is ook een goede tussenstop tussen Sydney en Melbourne.
Daarna wil ik naar Melbourne en daar even blijven.
Van Melbourne naar Adelaide (en andersom) is de Great Ocean Road. Dat schijn erg mooi te zijn, dus dat wil ik dan met een tour doen.
Vanaf Adelaide kan ik met een tour naar Alice Springs, dat is in de outback en het schijn daar ook heel mooi en leuk te zijn.
Daarvandaan kan ik dan naar Darwin, en daarna zie ik het allemaal wel....
Dit is dus wat ik nu in me hoofd heb, maar het kan deze dagen allemaal nog veranderen.

Foto's wilde ik online zetten, maar ik ben me usb stick vergeten mee te nemen. Die komen waarschijnlijk morgen online!

Verder niet veel bijzonders.

Reacties

Reacties

yvonne

He Ashley, ik ben jaloers!!!!!!!! Genieten maar weer!! En voor je het weet zit je weer aan de boerenkool pindakaas drop poffertjes en stroopwafels!!! Dikke kus!!!

yvonne 5

he ashley, zo te horen ben je al aan de australiese afstanden gewent haha. klinkt in ieder geval weer goed. geniet ze nog ff. groetjes van de fam vijfhuizen

Sonja Pieterse

Klinkt allemaal heel erg leuk en spannend! Veel plezier!

je vadertje

helemaal top, ben benieuwd hoe je het zal hebben.

XXX

Milou

Klinkt heel leuk allemaal ash! Heel veel plezier overal!

xx

carla meijer

Hee Ashley goed te lezen dat je dat volbracht hebt op de boederie,ha ha .
Ik vind het allemaal heel dapper van je .
Wij wensen je nog heel mooie dagen toe dan kunnen wij ook genieten van de mooie plaatjes.
Dikke kus voor jou en geniet ervan doei doei.

Ashley

bedankt!

Renate

Hoi Ashley,

Fijn te lezen dat het nog steeds goed met je gaat!
Als ik al die plaatsen in Australië lees, en dan ook nog de out-back, moet ik denken aan de Flying-Doctors.
Wellicht komt je die ook nog een keertje tegen.

Veel plezier tijdens je nieuwe avonturen, en hou ons maar op de hoogte.

Groetjes van de Vlasmannetjes

Maikel Vlas

Hey ashley,

Klinkt allemaal weer helemaal spannend. Ook die foto's zijn erg leuk om te zien. Nog bedankt voor je kaart. echt heel leuk!
xxx Maikel en Shannah

Sabine Vlasman

Hee Ashley!
Hoe is het in Australië??
Nog heel erg bedankt voor je kaart!
Ziet er goed uit in Melbourne, ben je daar nog steeds?

Xx Sabine

Ashley

hey sabine!

alsjeblieft! ik ben nu niet in melbourne, ben nu in Fish Creek. Zondag ga ik weer terug naar Melbourne voor 1,5 dag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active