ashleyomtzigt.reismee.nl

wwoof

Hier een klein berichtje.

Ik ben nog steeds op de boerderij van Michael. Ondertussen is Jennifer ook vertrokken en ben ik hier nog samen met Amy aan het werk.
Allebei werken we wat extra zodat we geld verdienen, en bij de buurman zijn we ook aan het werk als we tijd hebben.
De tomaten hoeven ondertussen niet meer geplukt te worden en de sperziebonen ook niet meer.De rest van het plukwerk neemt ook af, en het planten begint. Dan zitten Amy en ik in een tractor en terwijl Michael rijdt, doen wij de plantjes in een ronddraaiend ding, die ze in de grond stopt.

2 weken geleden waren Jennifer en ik tomaten (die op de grond liggen) aan het plukken. Tot ik een gigantische slang opgerold in het gras zag liggen, ongeveer een meter bij me vandaan. Ik begon te schreeuwen en weg te rennen (wat je dus niet moet doen...). Gelukkig was Michael er op dat moment en hij ging kijken wat voor slang het was en wat die er mee moest doen. Toen die hem zag zei die; 'Oh, it's just a phyton'. Hij heeft hem toen verplaatst. Niet vermoord, omdat een python de giftige slangen weg houdt.

Ik heb na een maand ook eindelijk weer eens een ge-asfelteerde weg gezien en andere mensen dan die hier wonen.
Ik ben samen met Gulia, de zus van Michael, naar Newcastle gegaan. Daar staat zij elke zondag op de markt om groenten te verkopen.
Het was echt superleuk om dat eens mee te maken en ik ben de eerste WWOOFer die toestemming van Michael heeft gekregen om met Gulia mee te gaan.

Afgelopen zondag werd ik in de ochtend wakker van een heel raar geluid onder het huis. In de middag was het er weer en toen ging Ben, de hond, onder het huis zitten blaffen en grommen. Michaels vader probeerde ervoor te zorgen dat Ben het beest te pakken zou krijgen. Hij dacht dat het een dier was dat in dakgoten nestjes maakt en een hele hoop herrie maakt.
Toen Ben onder het huis met het dode dier vandaan kwam, bleek het een (tiger) quoll te zijn. Dat is een beschermde wilde kat.

Dit is eigenlijk alles wel wat ik hier ondertussen heb meegemaakt...
Ik heb net ook weer wat foto's online gezet.

Reacties

Reacties

Mirjam

He Ashley, blij dat ik weer wat van je hoor. Ik vroeg het gisteravond nog aan je moeder hoe het met je was omdat we al ff niets van je gehoord hadden.
Zo te lezen zit je daar best en hou je het daar nog wel ff uit.
Gelukkig maar hoor, dus ik zou zeggen ga lekker door met genieten en ik hoop snel weer wat van je te lezen.

yvonne 5

leuk om weer wat te lezen over je uit de middle of nowhere. dat zal wennen wezen straks in de kwakel met alleen wat spinnetjes in de hoek van je slaapkamer. veel plezier nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active