ashleyomtzigt.reismee.nl

sorry

Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan toen ik bij me instellingen van deze site bezig was. Maar ik denk dat iedereen van die ik op msn heb, nu elke keer een email krijgt als ik wat post op deze site...
Als je dit niet wilt moet je even een mailtje sturen naar; ashleyomtzigt@hotmail.com

je moedertje

vind ik wel handig. Dan ben ik niet elke dag teleurgesteld als er geen nieuw verhaal op staat als ik kijk.

opa vlasman

Je verhaal gelezen wel intressant
De Groeten
Opa Vlasman

Irene

Hoop dat je het nog naar je zin heb meid!
Nog heel veel plezier,
liefs Irene.

Hey opa, bedankt!

Irene; heb het zeker naar me zin! Als ik terug ben kom ik jullie weer snel eens opzoeken xx

Irene

Okee is goed, gezellig! Kom dan maar snel keertje langs. Nog heel veel plezier en misschien dat ik afentoe wel eventjes kom kijken op deze site. ;)
xxx

corinne

hoi ashley, je verhalen en foto's zijn errug leuk, maar nog leuker vonden wij het je gisteren even live te zien via de webcam. Veel plezier op de boerderij. Misschien wel een idee voor een nieuw programma: 'vrouw zoekt boer".
groetjes rob en corinne

Eline

Lieve Ashley!

Eindelijk ben ik weer op de hoogte! Heb net 10 geweldig leuke verhalen gelezen! Vind het nog steeds echt allemaal super wat je aan het doen bent, en wat zie je veel, en doet hartstikke leuke dingen!
Leuk ook om mee te lezen wat je allemaal doet, vind het zelf ook interesant wat er aan de andere kant van de wereld zowel nie gebeurd, dat horen we nie iedere dag. Sidney is wel erg mooi zag ik op de foto's en ook gaaf heel die beeste te zien in het echt. en de glatjers waren ook mooi! Leuk dat je nu ook een baantje gevonden hebt, geniet er van en heel veel plezier!
Lees snel weer iets van je!!!

Dikke knuffel,
Eline xxx

Heeey Eline!
Wat leuk dat je al die verhalen gelezen hebt zeg! Je hoort zeker wel weer een keer van me!
xx

Eline

Hee Ashley!
Tuurlijk! da vind ik kei leuk om te lezen!
Tot je volgende verhaal weer;)
ben nu mooi bij he, dus kan er weer goed tegen aan haha

xxxx

je vadertje

Hey Assie, hoe is het en wanneer kunnen we foto's verwachten van het leven op de boederij?
Wel ff wennen zo een laptop.
xjes Papa

Heey pap!
Het is gelukt met het internet!
Verhaal komt er deze week op, foto's heb ik nog niet maar die komen er vanzelf op! xxx

Hey Ashley,

Ik kan alleen maar hiernaar een berichtje sturen naar je Outlook,,Hyves en hotmail krijg ik hier in het ziekenhuis niet te pakken,het is heel beperkt het internet en heb allerlei omwegen geprobeeert, maar helaas, dus dat is best wel balen.
Een lange mail moet dus even wachten tot dat ik weer thuis ben , met een beetje mazzel ben ik volgende week weer thuis.
Ik ben benieuwd naar je verhaal en je foto's.

Spreek je snel weer
XXXX

Ben Plasmeijer

hoi Ashley het gaat goed met je he leuk het te horen en je staat op onze website hoor als je het kwakelse nieuws wil volgen zie www.de-kwakel.com ik wens je veel succes met je verbijf in down under. liefs van Ben Plasmeijer

Hey pap!
Dat is kut, dat hotmail het niet doet! Dan maar weer als je thuis bent inderdaad, hoop dat het niet te lang meer duurt!

Hey Ben, Leuk! Bedankt.

je vadertje

leuk je even gesproken te hebben, maar heb je nou ook nog een mail van me gehad op je homail.??

Xjes

Ashley

Vond ik ook leuk! Beetje jammer dat het aan het einde mis ging.. Maar ik heb geen mail van je gehad?!