ashleyomtzigt.reismee.nl

overstromingen (floods)

Heeey!

Ja, zoals in de titel te zien is, heb ik weer een nieuw woord geleerd!
Maar hier gaat alles nog goed, zit lekker in me appartementje en heb het erg naar me zin! Alleen het vinden van een baantje schiet niet echt op. Ben al een paar keer bij het WTC (Work & Travel Company) langs geweest om te vragen of ze al wat voor me gevonden hebben en via de mail contact met ze gezocht. Nog steeds niks gevonden..
Op internet ben ik ook hard aan het zoek, maar ze zoeken vooral mensen die echt ergens in gespecialiseerd zijn, als accountant bijvoorbeeld..
Ik heb me appartementje nog (minstens) 3 weken, ik kan er langer in blijven als ik wil, maar dat ga ik niet doen. Ik wil toch wel ergens anders heen om op zoek te gaan naar een baantje en ook al te beginnen met het reizen. Maar ja, aangezien er nogal wat overstromingen in het noorden / noordoosten zijn geweest is het niet leuk om daar heen te reizen lijkt mij. En nu zijn er ook nog eens wegen in het zuiden afgesloten ivm wateroverlast!! Dus ik weet echt niet wat ik moet doen...
Hoop dat het in de 3 weken dat ik nog in Sydney ben, allemaal een stuk minder wordt dat ik toch wel een kant op kan gaan reizen en ergens werk kan zoeken, anders ben ik snel weer thuis...
Als jullie nog tips / adviezen / nieuwtjes hebben hoor ik het graag!

Verder verveel ik me gelukkig nog niet. Er zijn een aantal Nederlanders hier met wie ik veel contact heb en afspreek, dus dat is wel erg gezellig!

Ik heb een trip naar de Blue Mountains gedaan, waar ik ook de'Three Sisters' heb gezien, die erg bekend zijn. Ook heb ik kangaroos in het wild gezien en ben ik met 'the steepest railway of the world' een berg opgegaan, wat erg leuk was.
Verder ben ik, met mijn zeeziek, samen met Kimberley in een jetboat gestapt. Over wat water van Sydney in de jetboat, supergaaf!
Ook zijn we samen naar Ocean World geweest, een soort van aquarium en naar de towel, een hele hoge toren. Daar mogen we nog een keer heen, omdat het zicht heel slecht was vanwege het weer hebben we onze kaartjes terug gekregen.
Ik heb ook nog kaartjes voor Wildlife World wat erg leuk schijnt te zijn en een ander aquarium. Die 4 kaartjes was een pakket.
Ennn... Ik heb 'The Coastal Walk' gelopen! Dat is een touristische wandelroute van Bondi Beach naar Coogee Beach (of andersom). Ik had het ook niet van mezelf verwacht dat ik zo veel zou lopen, volgens mij heb ik in deze 3 maanden al meer gelopen dan wat ik in ruim 17 jaar thuis heb gedaan!

Ik vind dit voorlopig wel weer genoeg...
Er staan trouwens ook weer een paar nieuwe foto's online!

yvonne

He Ashley, dat lopen herken ik wel. Ik ben met Corien 3 dagen in de week aan het lopen. Ik wil ook wel voor je zoeken op internet? Wie weet!! Het is wel erg leuk hoor om te lezen wat je daar allemaal doet. Nou ik ga snel je nieuwe foto's s kijken! En zoeken ze ook nergens een oppas? Mijn kids vonden het heerlijk als je er was. Dikke kus xxx

Hey Yvonne!
Je bent er weer snel bij zeg, leuk!
Maar wat sportief van jou en Corien!

Nee hoor, hartstikke lief, maar je hoeft niet te zoeken voor mij.. Maar als je via via iets hoort, dan hoor ik het graag van je!

Ja, ze zoeken wel oppas, maar rijbewijs is verplicht. Niet zo heel vreemd ook, met de lange afstanden die je hier nog wel eens moet afleggen.
Je kan veel liegen op je CV, maar dat gaat net een beetje te ver denk ik ..

Mirjam

He Ashley,
Wat een gedoe he met al dat water waardoor je eigenlijk niet kan doen wat je wilt. Hopen maar dat het snel wegtrekt.

Ook hoop ik dat je snel een baantje vind, misschien weten ans en hans nog wat maar ik heb geen idee of je in hetzelfde gebied zit waar hun gezeten hebben.

Nou succes met alles

x Mirjam

je moedertje

Hi Ash,

Heb Ans gisteren gesproken en ze was al voor je bezig. Je zal binnenkort wel een mailtje krijgen.
Dat lopen kan je er wel inhouden hoor dan doen we dat samen gezellig als je weer terug bent.

xxxx

Bedankt!

Haha, dat lopen hier is al meer dan genoeg, om dat thuis nog te gaan doen gaat me te ver...

opa Vlasman

Hy AshlykProbeermaar zo lang mogeljk teblijven lopen want als je niet meer lzoo makkelijk loopt heb je een plobleem

Ashley

Dat zal ik doen opa! Kusjes