ashleyomtzigt.reismee.nl

appartement

Yeeeeey! '
Heb een appartementje in Sydney gevonden voor een goede prijs! Heb me hostel tot maandag, dus maandagochtend ga ik 'verhuizen'. Het is midden in de stad en ik heb er ook gratis internet, dus dan komen de foto's écht online te staan! En nu heb ik helemaal een reden om heeel hard op zoek te gaan naar een baantje!

Ben trouwens 2 mensen tegen gekomen met wie ik ook in SIngapore was, dus dat is hartstikke leuk! We hebben ook al een aantal dingen samen gedaan en dat was hartstikke gezellig!

Reacties

Reacties

yvonne

He Ashley, wat fantastisch dat je al weer woonruimte hebt! Ik ben. zeer benieuwd naar de foto's! Xxx

Ashley

Jeetje, jij bent er snel bij!
Maar ze komen er volgende week aan hoor!

je vadertje

Maak je het daar niet teveel naar je zin, straks wil je niet meer terug.hahaha
Je gaat maar heeeeeeeeeeel hard opzoek naar een baan, voor niks gaat de zon op en me emmer is bijna leeg .hahaha
XXXX

Milou

Wat leuk!! een eigen appartementjee!

Anne-Marie

Helemaal leuk jo, je eigen huisje.
En lekker in de stad, hoop dat het snel lukt met een baantje.
Groetjes van ons

Mirjam

Gefelicitaart met je eigen huisje, ga er lekker van genieten.

x Jan Mirjam en Kim

yvonne

He Ashley, leuk weer al je foto's! Het ziet er weer goed uit! Groetjes xxx

Ashley

bedankt!

dipla@kabelfoon.nl

Ashley als "Kwakelaar in den Vreemde"
Leuk dat je een website gemaakt heb en je reis kunnen volgen in De Kwakel. Wij van Stichting De Kwakel Toen & Nu, hebben je geplaatst op onze website www.de-kwakel.com ín de rubriek, Kwakelaars in den Vreemde. de groeten, Dirk Plasmeijer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active