ashleyomtzigt.reismee.nl

Sydney

Heeey!

Hier een berichtje uit Australie.. Ben zaterdag aangekomen in Sydney, geen vertraging en een goede vlucht gehad! Was gelukkig maar 3 uur en 20 minuten, dus dat viel mee!

Oud & nieuw in Christchurch gevierd. Vond het eerst wel jammer dat ik niet in Sydney zou zijn, maar ben nu toch wel blij dat ik het in CHCH gevierd heb! Was nu gewoon lekker met mijn eigen vrienden en we hebben er een gezellige avond van gemaakt! In Sydney zou ik anders alleen zijn en dat zou ook niet leuk zijn. Ook schijnt het dat je moet betalen om een plek in het park te hebben zodat je het vuurwerk kan zien! Meer dan 200 euro, belachelijk.
Ik heb nu een gezellige avond in het centrum van de stad gehad waar een groot concert was. Gigantisch veel mensen waren er en het was hartstikke leuk.

Maar ja, nu ben ik dus in Sydney.. Aangezien er overstromingen in het noorden van Australie zijn kan ik die kant wel op gaan reizen, maar dan kom ik halverwege vast te zitten.Via de andere kant omhoog reizen is ook geen optie, dan kom ik in de outback en dat is geen pretje als het hartje zomer is...
Nu wil ik dus op zoek naar een baantje in Sydney en dan kan ik later gaan reizen!

Als er nieuws is komt dat wel weer..
Dan ga ik nu proberen om de laatste foto's van Christchurch online te zetten en de eerste van Australie!

Reacties

Reacties

yvonne

He Ashley, leuk om weer je verhaal te lezen. Succes met het vinden van een baan! Xxx

Mirjam

He Ashley, goed om te horen dat je net zo'n leuk oud en nieuw hebt gehad als wij. Veel succes in Sydney en met het zoeken naar een baan

groetjes xxx

Renate Vlasman

Hoi Ashley,
Veel succes met een baan zoeken, en leuk om weer wat te lezen. Ik had al van opa gehoord dat je hem hebt gebeld, dat vindt hij leuk!!!
Groetjes van ons allemaal.....

Ashley

Bedankt! Hoop dat het allemaal gaat lukken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active