ashleyomtzigt.reismee.nl

aardbeving

Hier gaat alles nog goed! Zaterdag al naar Australie.... De tijd gaat echt superhard! Ik ben heeeel benieuwd hoe het daar is en of het me bevalt!

Afgelopen week de laatste week op school gehad. We hebben een barbeque gehad in een park. Vrijdag hadden we kerst op school. De dagen ervoor hadden we met onze klas een toneelstukje voorbereid, iedere klas had wat anders, en dat moesten we uitvoeren.
Ik was die dag behoorlijk moe en ook niet helemaal nuchter want die avond ervoor was ik naar een pub geweest en daarna naar het studentenhuis. Iedereen ging om een uurtje of 6 naar bed, maar Philipp en ik konden niet slapen dus hebben we een nachtje overgeslagen. Ons laatste biertje was om half 9, toen we naar school toe liepen...
Het was wel een super gezellige dag! En die avond ook weer naar een pub geweest en het studentenhuis. Dacht ik zaterdag uit te kunnen slapen, word ik wakker gemaakt door Dominic, hij dacht dat we kerst gingen vieren, wat dus niet zo was. Heb van donderdagmorgen tot zaterdagavond maar 6 uurtjes slaap gehad dus was van plan zaterdagavond vroeg me bed in te duiken en lekker uit te slapen. Ik lag er dan ook om 12 uur in. Maar het was een klote nacht. Er waren ineens heel veel naschokken van de aardbeving en niet zo zacht ook. In de nacht waren ze allemaal tussen 4 en 4.5 op de schaal van Richter, dus dat was al behoorlijk wat. In de ochtend hadden we er zelfs één van 5.2 op de schaal van Richter! Nou, toen durfde ik dus niet meer te slapen...
Toen ik zondag de stad in ging schrok ik toch best wel. Veel stenen muren die kapot waren en stenen die op de grond lagen. Straten die afgesloten zijn ivm instortingsgevaar en ramen die kapot zijn.. Heb er een paar foto's van online gezet.
Gisteren (zondag)avond zat ik in een pub en om een uurtje of 1 was er weer een grote naschok. Ik durf bijna niet meer te slapen.. Zaterdagnacht dacht ik namelijk echt dat het voorbij was voor me en dood zou gaan haha .

Achhh dat is het wel weer! Er komt denk weer een berichtje als ik in Australie ben! Fijne jaarwisseling voor iedereen!

Reacties

Reacties

Mirjam

He Ashley, zo dat was even een heftige kerst met drank, niet slapen en naschokken. Gelukkig kon je je reisverhaal nog opschrijven en kun je je gaan klaar maken voor je volgende etappe. Ben erg benieuwd naar je nieuwe verhalen uit Australie. We willen je in iedergeval een heel gelukkig nieuwjaar toewensen met heel veel mooie nieuwe avonturen

liefs Jan, Mirjam en Kim

yvonne

He Ashley, Wat een verhaal weet! Aardbevingen, met een borrel op naar school, een nacht overslaan? Ik moet toch ook maar eens die kant opkomen! Wat gaat de tijd snel! Wij vieren oud en nieuw met je ouders bij Hans in de schuur dus we zullen wel een biertje op je drinken! Voor jou natuurlijk een Fantastisch 2011! En maak er een feest van! Dikke kus! Ron Kim Demi en Yvonne xxx

Ashley

bedankt!

Ben Plasmeijer

Hoi Ashley wat leuk om jou te volgen op je reis in downunder ik zal er natuurlijk veel op kijken hoe een kwakelaar op reis is en meemaakt we wensen je een onvergetelijke tijd toe in verwegistan fijne jaarwisseling en een reislustig 2011 vrgr en liefs van de vader van Arjan Plasmeijer (dus neefje van je moeder )

Ashley

Heey Ben!
Leuk dat je me site volgt! Voor jou ook een fijne jaarwisseling en goed 2011.
Zie ook dat je me fotoruimte gegeven hebt, heel erg bedankt daarvoor!

Sonja

Hé Ashley,
Je maakt echt van alles mee zo! Hoorde dat je ook lekker met je moeder had gebabbeld met kerst en dat je het erg naar je zin hebt ( dat is ook wel te lezen).
Ik wens je heel veel plezier in australie en ik hoop de verhalen snel weer te lezen.

In ieder geval de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je er maar heel veel plezier mag beleven en dat je het er erg leuk krijgt.

Gr Sonja ( ook namens Gerrino en de kids de beste wensen en een dikke kus)

Ashley

Haha, best wel inderdaad! Heb inderdaad even gezellig gebabbeld!

Bedankt.

Renate Vlasman

Potverdorie Ashley, blij te lezen dat het allemaal redelijk goed is afgelopen.
Vertrek maar snel naar Australië, is het daar veiliger?
Fijne jaarwisseling, we blijven je volgen!

Ashley

Ik hoop maar dat ze daar geen aardbevingen hebben...

Maxime

Hee Ashley
wat een verhaal zeg!
alvast een gelukkig nieuw jaar en veel plezier in australië

yvonne

dat je die bevingen nog gevoelt heb, zo zonder slaap en een hoop drank. school en de pub loopt dus in elkaar over, ha,ha. goeie jaarwisseling, goede reis en veel geluk in 2011. groetjes van de fam 5huizen

Ellen

Dat je reis zo spannend zou worden had je van tevoren ook niet kunnen bedenken!!! We vinden je verslagen erg leuk om te lezen. Sjoerd en Stef zijn op dit moment vuurwerk aan het kopen, nu maar hopen dat hun vingers er morgen nog aanzitten. We wensen je een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar, dat je nog maar veel mag beleven in Australie!!! Goede reis naar Australie en groetjes van Paul Ellen Niels Sjoerd.

Ashley

Heel erg bedankt!

Adrie van der Hoorn

Je maakt het wel erg spannend daar hoor Ashley! Fijne jaarwisseling en geniet van je verblijf in Australië,
Groetjes Adwin, Adrie, Milou en Ilona

Ashley

Dankjewel! Jullie ook een fijne jaarwisseling

Loes

Hahah zuipschuit:P Gelukkig nieuwjaar nog!!
Laat ff weten als je in australie bent en hoe t is daar!
xx

Ashley

Dankje! Jij ook gelukkig nieuwjaar!

Ben nu in Australie! En is echt hartstikke leuk! Kom je anders even langs?

Loes

Thanks! Ok en wat ga je nu doen daar enz?:) hahah jaa ff op de thee in Australië :-p doen we;)

Naja have fun nog
Xx

Ashley

Ik denk dat ik hier in Sydney werk ga zoeken voor een paar weken.. Was van plan via de oostkust naar het noorden te reizen maar een groot gedeelte is afgesloten ivm overstromingen en krokodillen die door de straten zwemmen, dus dan zou ik met het vliegtuig moeten wat me te veel kost.

Loes

Ok maar sydney is wel leuk toch?:) grote stad enz. Dus vast wel meerdere mensen uit een ander land. ben je eigenlijk alleen verder gegaan of nog met andere?
Xx

Ashley

Jaa is leuk! Nou, volgens mij alleen maar mensen uit andere landen hier. Maar ben inderdaad alleen verder gegaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active