ashleyomtzigt.reismee.nl

Clown

Gisteren met Helen, een vriendin van de talenschool, naar de stijlste straat van de wereld gegaan. En nog omhoog gelopen ook! Daarna naar een cafetje geweest om wat te drinken. Uiteindelijk eten gekocht bij de supermartk en het in mijn hostel gemaakt en gegeten. We hebben echt een super gezellige dag gehad!

Vanmorgen naar de chocoladefabriek geweest en dat was erg leuk! Maar ik kan voorlopig geen chocola meer ruiken...

Gisteravond was ik in me kamer en toen kwam er een kerel die bij mij op de kamer sliep binnen. Ik vond hem echt heel erg op een clown lijken! Toen ging die praten en vertelde die dus dat die voor zijn werk een clown was haha! Maar ik vond hem wel echt super eng. Als ik langer dan 1 nacht met hem op een kamer had moeten slapen, had ik om een andere kamer gevraagd.

Straks weer terug naar Queenstown..

Reacties

Reacties

je moedertje

hahaha... denk erom een clown heeft altijd een masker op>!!!

Klinkt wederom weer heel GEZELLIG....

Anne-Marie

He Ashley,
Nou zo te lezen heb je heb gelukkig erg naar je zin, en je hebt afgelopen weken veel gezien.
Wat is het daar mooi he.
Nou je moeder schreef dat het hier regende, nou dat is al weer oud.
Het is nu helemaal wit, echt onwijs veel sneeuw nu en het gaat nog wel even zo door volgens mijn.
Nog even naar school, daarna fijne feestdagen.
Zal ook wel weer leuk en anders zijn zo ver weg.
Nou geniet ervan he, en we lezen je verhalen wel weer.
groetjes van ons!

Maikel

Hey Ashley,

Leuke en mooie foto's heb je gemaakt. van die gletsers en bergen enzo. Je moet zeker wel een goeie auto hebben om die straat op te komen haha.

Groetjes,
Maikel

Ashley

Heeey!
zal inderdaad raar zijn om hier kerst en oud en nieuw te hebben! maar heb er wel zin in.

maikel, ik heb daar geen auto voor nodig.. ik ben zoooo sportief dat ik gewoon gelopen heb haha!

Maikel

Hahaha ja jij wel ja!! :p zeker na die wandeltocht!

Xx

yvonne

He Ashley, leuk verhaal weer! Heb je het laatste nieuws al over Bobbie gehoord? Hij is vermist! Je moeder ging met hem wandelen in de sneeuw en sinds dien is hij spoorloos! Er zijn hele zoektocht in het dorp,! EN WIE VIND HEM???? IK!!!! BIJ MIJ IN DE TUIN, Ik zei nog tegen je moeder ga niet met die mini hond de deur uit want je bent hem kwijt! Maar eigenwijs als ze is! Groetjes van De hondenfluisteraar! HAHA WAT EEN luL VERHAAL HÈ! Dikke kus xxx

je moedertje

Ook in De Kwakel hebben we clowns....

Ze heeft Yvonne........noemt zich hondenfluisteraard maar is eigenlijk een leugenaar.....

Nee Bobby is helemaal happy in de sneeuw, als een konijntje huppelt hij door de hoge bergen sneeuw heen. Echt grappig om te zien. En dan zie je ook dat Bobby niet wit is....

je moedertje

heeft moet zijn heet (sorry )

Ashley

hahahaha wat een verhaal weer! was je hem echt kwijt geraakt?

je moedertje

nee natuurlijk niet...

Renate Vlasman

Hoi Ashley,

Nu ik net van mijn werk thuis ben gekomen, bedenk ik dat het bij jou inmiddels al 1e kerstdag is!
Ik wens je, net als de rest van ons gezin, heel fijne kerstdagen toe!
Geniet van de zon, wij 'genieten' van de sneeuw en de rommel op de weg.

Groetjes,
Renate

Ashley

Heel erg bedankt! 1e kerstdag is alweer bijna voorbij en 2e kerstdag hebben ze hier niet!
Maar jullie fijne kerstdagen en 'geniet' er van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active