ashleyomtzigt.reismee.nl

Dunedin

Heeey!

Maandag was ik aangekomen in Wanaka. Daar heb ik in de avond een stukje gelopen, ik wilde eigenlijk ergens heen, maar het werd al best donker en ik vond het geen goed plan om alleen in het donker in het bos te lopen, dus ben ik maar terug naar het hostel gegaan.
Dinsdag had ik een fiets gehuurd en wilde ik naar Puzzling World. Maar ik was dus een beetje verdwaald, dat kaart lezen is niks voor mij! Gelukkig kwam er een vrouw met zoon en vroeg of ze me kon helpen. Toen ben ik met haar mee naar de stad gefietst en heeft ze het me uitgelegd.

Dinsdagmiddag ging ik naar Queenstown. Daar aangekomen naar het centrum gegaan om wat eten te kopen, dat moet ik nu natuurlijk zelf allemaal maken.. Daarna vroeg me bed in gegaan, moest er woensdag ook weer vroeg uit.
Woensdag had ik de Milford Sound Cruise. Eerst 4 uur lang in een bus gezeten naar Milford Sound. Lekker door de bergen met heeel veel bochten, niks voor mij. In Milford Sound een cruise gehad, en gelukkig niet zeeziek geworden! Daarna weer terug met de bus naar Queenstown.. Was wel echt super mooi!

Vanmorgen vroeg in de bus naar Dunedin, waar ik nu ben. Natuurlijk ben ik weer eens verdwaald geraakt. Ik dacht dat ik de kaart snapte en me hostel wel kon vinden, maar dat bleek anders te zijn. Toen een jongen gevraagd die langs liep, en die heeft me naar het hostel gebracht, dus dat was wel erg lief!
Nu in de bibliotheek aan het wachten op Helen. Ik heb haar in Christchurch op school leren kennen en zij is nu haar laatste week NZ in Dunedin, dus hadden we afgesproken om elkaar hier te zien.
Ook heb ik een meisje leren kennen in Franz Josef. Vanmorgen zaten we samen in de bus naar Dunedin, dus daar ga ik waarschijnlijk vanavond wat mee doen!

Morgenmiddag weer terug naar Queenstown en daar blijf ik tot zondagochtend. Daarna naar Lake Tekapo. Heb al een opslag voor me bagage gevonden, dus daar hoef ik me niet druk om te maken! Zondagavond weer terug naar Christchurch en dan maandag weer naar school!
Me laatste weekje op school alweer, en dan nog 2 weken voordat ik naar Australie ga, heb er zin in!!1

Reacties

Reacties

yvonne

He Ashley, wat heerlijk om te lezen wat je allemaal mee maakt en doet! Ik ben jaloers op je . Maar wij hebben zondag smartlappenmiddag bij de Bolle! Ook leuk! Wat gaat de tijd snel hè Hier alles prima! Dikke kus. Xxx

Sonja

Hoí, klinkt allemaal geweldig waar je mee bezig bent. En als ik het zo hoor moet ik ook maar eens die kant op met vakantie, veel plezier nog. En geniet maar lekker van je laatste weekje school, daarna moet je op zoek naar werk toch in australie?
groetjes

je moedertje

Ja ook ik ben jaloers... Volgende keer ga ik met je mee.

Meisje leren kennen? Waar komt zij vandaan?

lekker genieten, zeker van de zon, wij hebben hier weer de gehele dat REGEN!!!!! Daar wordt je niet al te vrolijk van.

je vadertje

Ik ben ook jaloers , de foto's zijn ook heel mooi, maar ik ga de volgende keer niet mee , kijk ik weer naar je foto's en lees je verhalen, is me toch een uurtje te ver vliegen . hahaha

Xjes

Ashley

Dat is maar goed ook dat jullie jaloers zijn! De tijd gaat inderdaad snel! Volgende week inderdaad me laatste week op school, dan nog 2 weken vrij en daarna ga ik naar Australie. In Australie kan ik pas op zoek naar werk!

O, ze heet Marina en komt uit Duitsland. Ze is 19 jaar en over 2 weken gaat ze naar Chili om daar Spaans te leren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active