ashleyomtzigt.reismee.nl

tijdje geleden...

Heeey!

Ik vond het wel weer tijd worden om eens een berichtje te plaatsen!

Hier gaat alles goed. Heb het echt supererg naar me zin, erg leuke mensen! Twee weken geleden was er een graduation (afscheids) party in het studentenhuis van een paar mensen. Heb het hier erg naar me zin gehad! Maar iedereen ging al vroeg weg, want de laatste bussen rijden hier om 12 uur en daarna moet je maar een taxi nemen, wat niet het goedkoopste is..

School organiseert elke woensdag activiteiten en met de leuke dingen doe ik mee en vermaak ik me best!
Afgelopen week was hier Show Week, ik ben naar zo een dag (show day) geweest. Daar hebben ze allemaal dieren en wedstrijden. Zoals prijzen voor de mooiste dieren, maar ook races en schapen scheren. Ook waren er optredens, een klein kermis idee en kraampjes waar ej van alles kan kopen. Was erg leuk, maar ik was behoorlijk verbrand! Het was dat weekend ook 24 tot 28 graden en dat insmeren bij mij helpt op de een of andere manier nooit echt...
Daarna nog naar het studentenhuis geweest en ik lag om 04.30u dan eindeijk in me bed.

In dat studentenhuis wonen studenten die hier op school zitten of hebben gezeten. Ook wonen er 2 die al 2,5 jaar in NZ werken. Afgelopen weekend is er een nieuwe bijgekomen. Een oud vrouwtje van een jaar of 55, en die leeft daar dus tussen de jongens van 20-28! Ik ga er dit weekend weer heen, ben wel benieuwd hoe ze het daar nou heeft!

Ik heb toch besloten om een laptop te kopen, dus die heb ik gisteren gekocht. Een kleintje, dus die kan in Australie makkelijk in me backpack!

Ook staan er weer wat nieuwe foto's online!
Verder is er niet veel nieuws wat ik nu kan bedenken....

Reacties

Reacties

je vadertje

Jij met je oud vrouwtje,ik weet niet of je weet , maar je vader word volgend jaar ook een jaar of 52

yvonne

He ashley, Fijn te lezen dat je ook daar een kermis mee maakt! Hebben ze ook EIN FESTIFAL DER LIEBE? Wel lekker dat het steeds leuker word! Je bent echt een kanjer! Het is hier al 3 dagen lekker weer maar de zonnebrand heb je niet nodig. Nog een paar dagen en dan gaan we gewoon weer onder het vriespunt! Ik las de reactie van je vader nou gelukkig ben ik nog lang geen 50 !! Dikke kus xxx

Ashley

Oke papa, sorry...

Haha nee dat hebben ze (volgens mij) niet!
Ik hoorde ook al dat die 'o-zo-grote' storm wel meegevallen was bij jullie! Maar gaat het binnenkort echt al vriezen? Kan ik me niet voorstellen, ik liep vanmorgen in me t-shirt buiten maar had het nog best wel warm...

De Vlasmannetjes, Gerberalaan 100

Hoi Ashley,

Fijn te lezen dat je het nu zo goed naar je zin hebt.
En inderdaad, 55 jaar is best een oud vrouwtje!
Maar toch leuk dat ze ook tussen de studenten leeft.

Blijf je goed insmeren, wij zoeken de sjaals en wanten wel op. De schaatsen hoeven (nog) niet uit het vet.

Groetjes van Hans, Renate, Sabine en Maxime

Mirjam

He Ashley,

Blij weer wat van je te horen. Zou je verhalen te lezen begin je je plekje een beetje vinden daar.
Enne wat nou oud, 55 jaar !!!!! niks mis mee hoor !!!!!!!!!!! zegt Jan. Haha daar zijn de meningen over verdeeld.

Nou hoop snel weer wat van te horen enne heel veel plezier.

xxx Mirjam

Ashley

Hahah zeg maar tegen Jan dat het me spijt!

Maikel

Die ouwe van mij wordt in januari ook al weer 55... oud mannetje dus... :P hahah

"Ik heb toch besloten om een laptop te kopen"
heb je dan ook internet in de homestay?

Ashley

Hahahah sorry, ik wil je vader niet beledigen...

Nee, in me homestay niet maar ik heb op school gratis internet en kan naar de bibliotheek gaan voor gratis internet!
Daar heb ik genoeg aan, moet anders weer gaan betalen en het geld groeit me helaas niet op me rug..

Familie Vlasman

Hee Ashley!
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
In Nederland ben je dan nog niet jarig, maar in Nieuw-Zeeland al wel!!
Succes met je backpack reis door Nieuw-Zeeland en we lezen je verhalen wel weer.

Groetjes Hans, Renate, Sabine en Maxime

Ashley

Bedankt!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active