ashleyomtzigt.reismee.nl

Update, 3 november

Heey!

Foto's staan dan eindelijk online!

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb het erg naar me zin, dus dat is mooi! Raar idee dat het bij jullie 12 uur vroeger is dan hier ..

Vorige week woensdag ben ik met school wezen kanoen / kayakken. Ik hoop dat de boot heel is gebleven, maar er zat een behoorlijke laag water in toen we hem terug brachten, en we kregen hem helemaal droog..
Donderdag ben ik met een aantal de stad in gegaan om kleding te kopen voor vrijdagavond, toen hadden we halloweenparty op school.
Zondag ben ik met Miwako en Noris naar de gondola gegaan. Stelde niet veel voor maar was wel erg gezellig!
Verder gebeurt er niet veel bijzonders hier, gewoon gezellige dingen doen!

Aan het begin had ik het niet naar me zin in het gastgezin, maar 1,5 week nadat ik daar was aangekomen kwam er een andere jongen bij. Hij is hartstikke gezellig dus ben ik niet meer de hele tijd alleen!

Even een korte beschrijving van de mensen in het gezin:
-George ; dat is de homestay vader, hij doet eigenlijk alles in huis. Hij maakt ontbijt voor ons en maakt een lunchpakketje, in de avond kookt hij ook. Ook doet die de was, daarnaast heeft die nog zijn eigen bedrijf, wat dat voorstelt weet ik niet, want hij is de hele dag in de tuin aan het werk en het ziet er niet uit.
-Maureen ; dat is de homestay moeder. Ze is bijna nooit thuis, altijd aan het werk. Als ze thuis is zit ze meestal op d'r kamer. Ik probeer soms nog wel eens een gesprek met dr aan te gaan en dan is ze wel hartstikke aardig. Vorige week had ze me de stad laten zien op een vrije dag.

-Geng ; Dat is een andere student, is 15 jaar en komt uit Thailand. Hartstikke aardig! Alleen als die eet kan die dat niet rustig aan doen, hij propt alles in 1x naar binnen, hijgt verschrikkelijk en begint dan ook nog eens ontzettend te smakken. Als laatste gooit die er nog wat water bij om alles weg te spoelen..
-Salmon ; Komt uit Saoudi-Arabie en is een moslim. Hij mag dus niet roken/drinken maar rookt aan een stuk achter elkaar en George is er achter gekomen dat die ook behoorlijk wat alcohol drinkt, fijn om met een alcoholist in huis te zitten.. Gelukkig moet die vrijdag het huis al uit, hij ging nooit naar school en Gus, de manager van de school, heeft besloten dat die niet meer mag komen en de homestay moet verlaten. Als ik wat aan hem vraag negeert die me ook , dus ik weet niet zo veel over hem..
-Noris ; is 25 jaar en komt uit Japan, zoals de meeste mensen hier.. Hartstikke aardig en met hem ben ik dus ook al naar de gondola geweest. Na het avondeten blijven Noris, Geng en ik meestal nog even gezellig kletsen.

Maar Salmon gaat vrijdag dus weg, er komt een andere student voor in de plaats. Het is een jongen en komt uit Zwitserland. Ben benieuwd!

Verder heb ik niet echt nieuws denk ik.. En anders komt dat wel weer!

Dit internetcafe is nou niet de leukste plek om te zijn, maar op school kan ik me foto's niet uploaden, dus moet ik dat hier maar doen!
Gisteren ging er dus een oude kerel voor me porno zitten kijken. Vandaag ben ik expres vooraan gaan zitten dat ik geen vieze beelden hoef te zien, komt er ineens een kerel naar me toe en vraagt of ik single ben. Heb gezegd dat ik een vriend heb, maar even later kwam die weer naar me toe om me nummer te vragen. Heb maar gezegd dat ik geen telefoon heb, erg onwaarschijnlijk in de 21e eeuw, maar ik hoef geen vieze stalker.
Ook zitten er hier een paar een spelletje te spelen, precies zoals het er thuis ook aan toe ging. Alleen maar zitten schelden tegen die computer, dat miste ik nou net niet!

yvonne

Nou een knappe Zwitser is nooit weg! Kan je meteen leren skien! Oh nee waterskieen want bij jou schijnt de zon! XXX

Anne-Marie

Gelukkig heb je je draai gevonden zo te lezen, veel leuke dingen doen.
Mooie foto's en leuk om dan een beetje te kunnen kijken met wie je daar omgaat.
Nou veel plezier he!
groetjes van ons.

je moedertje

Ik lees het al het gaat er niet anders aan toe dan thuis je vader neemt nog net geen slok water om alles weg te spoelen.......haha (geintje)
Niet te close worden met die jap hoor want dat is ook een eind vliegen voor ons kan je beter wachten op die zwitser is toch een stuk dichter bij..

Leuke foto´s

Sonja

Hé Ashley,
Erg prettig om te horen dat je het naar je zin hebt. De foto's zijn ook leuk om te zien, krijgen we een beetje een idee hoe je erbij zit. En het is zo te zien een prachtig land.
Leuk een zwitser is weer eens wat anders als alleen sushi!
Groetjes en hou ons maar lekker op de hoogte

Mirjam

Gelijk ff naar je site gegaan en het ziet er leuk uit.
Blij dat je je draai een beetje gevonden hebt. Kom op hoor meid. Enne die Jap naast je in de Gondola !!!!!!!!! Lekker ding !!!!!!!!!!!!! haha. Luister maar naar je moeder

doei en tot snel

charles

mooie foto's en je staat er goed op
Xjes

charles

en wacht maar op een nederlander in Nederland hahaha

Ashley

Wees maar niet bang, een Jap gaat het dus echt niet worden.
Misschien een Australische surfboy, maar dat zien we tegen die tijd wel weer!

je moedertje

nee ook geen australische surfboy, ik waarschuw je!!!

Oke, vooruit dan maar!
Was toch wel weer even leuk he, skypen! Ben je nog lekker je bed in gedoken?

corinne

hoi ashley, raar idee dat jij 40.000 km onder mij gewoon naar school gaat en ijsjes eet (en dan hele grote, dat dan weer wel). Ik vraag aan Amber wel even je schooladres, want ik begrijp dat daar de ouderwetse kaarten en brieven naar toe gestuurd moeten worden. Jaha, wij nemen de vulpen ter hand en sturen jou een ouderwetse brief! Leuk dat je het nu meer naar je zin hebt, want daar gaat het toch om; dat jij daar een leuke tijd hebt. Ga toch maar voor die Japanner; makkelijk volk, nederig en altijd op tijd. En je hoeft zelf nooit een fototoestel mee te sjouwen, dat doen zij wel voor je. He, meis groetjes van de Hogenboompjes en een hele dikke kus.

Heeey!
Is inderdaad een raar idee, laat je even vallen en je bent er! Was het maar zo, is toch wel behoorlijk wat uurtjes vliegen..
Nee ik ga toch maar niet voor de Japanner, veels te klein zijn ze! En als je die voet(jes) en hand(jes) ziet snap je gelijk wat ik bedoel!

je moedertje

ja je luistert toch wel goed naar mij begrijp ik hieruit...

het was wel weer erg gezellig dat skypen maar ook wel weer erg laat, lag na 2 uur in bed en moest de volgende ochtend weer werken, maar je weet het heb alles over voor mijn grote meid. wel jammer dat jou webcame het niet deed, volgende keer een goede computer uitzoeken oké? vanavond lekker skypen met je vader hoop dat hij je wel kan zien...

Veel plezier en goed weekend...

xxx hele grote hug....

Vlasmannetjes, Gerberalaan 100

Leuk om je foto's even te bekijken, en gelukkig heb je het nu goed naar je zin.
Schiet het al een beetje op met je cursus Engels?
Hier loopt alles zoals gewoonlijk. Sabine en Maxime moeten weer hard werken op school, hopelijk komen er ook wat leuke resultaten.
Opa wil graag met de familie uit eten. Misschien doen we dat wel op jouw verjaardag, als iedereen dan kan.
Doen we gelijk een borreltje op jou, maar dan slaap jij, en is bij jou je verjaardag al weer voorbij..
Groetjes,
Hans, Renate, Sabine en Maxime

Natalie

haha klinkt allemaal errg leuk ash! ik ga weer verder met al je andere verhaaltjes lezen, ik heb nasty nog niet gelezen dus ben benieuwd! ik mis je wel al een beetje hoor!

Ashley

Mama: Hahah ja ik snap dat het behoorlijk laat was, maar fijn dat je het voor mij over had! Met papa had ik een andere computer met een ander soort webcam en die werkte wel!

Vlasmannetjes: Het schiet al op met me Engels hoor! Gaat toch beter dan ik verwacht had, maar die grammatica blijft kut.
Hahah, is wel een goede om met mijn verjaardag uit eten te gaan! Dan is die bij mij inderdaad al over, jullie zouden ook kunnen brunchen!

Naat: Hahah dat nasty was ook gewoon nasty! Maar dat snap je wel denk! Ik mis jou ook hoor!